Microsoft Office 365 [Desktop Apps] - već od 69 kn / mjesečno!

HT usluga omogućava poslovnim korisnicima pristup i rad u Microsoft Office uredskom paketu najnovije generacije neovisno o lokaciji i uređaju - usluga omogućava pristup Microsoft Office 365 uredskom paketu te rad u poznatom okruženju i dijeljenje dokumenata između računala i prijenosnih uređaja (smartphone i/ili tableti) te između suradnika. Aktivacija usluge se realizira bez ulaganja u IT opremu i software te bez ugovorne obveze.


 

Aktivacijom usluge Microsoft Office 365 nije potrebno ulagati u IT opremu niti u kupovinu licence te u održavanje sustava, dok je omogućen istovremeni rad na do 5 uređaja po licenci: stolna i prijenosna računala, tableti i smartphone. Dokumenti se čuvaju u oblaku te u istovremeno dostupni na svim uključenim uređajima. 

 

 

 

 

 

 

HT paket Microsoft Office 365 ima ključne karakteristike:

 

 

Office 365 uključuje Desktop Office (uredske aplikacije na računalu, pametnim telefonima i tabletima — Word, Excel, Powerpoint, Outlook, OneNote, Publisher i Lync), Online mail (Exchange Online), zajedničko dijeljenje dokumenata (Sharepoint Online), web konferencije (Lync Online), online prostor za pohranu dokumenata (OneDrive for Business).

 

Licence uključene u odabrani Office 365 paket ne morate plaćati za cijelu godinu unaprijed već u mjesečnim naknadama.

 

Model plaćanja po korištenju omogućuje vam da lako dodate ili otkažete nove pakete.

 

Svoj Office 365 paket možete koristiti na maksimalno 5 uređaja, bez obzira radi li se o Macu ili PC-u. Programi će vam biti dostupni na računalu, mobitelu, tabletu sa sustavom Windows 7 ili novijim te iPadu.

 

Osigurana vam je telefonska podrška 24 / 7 te podrška udaljenim pristupom, kao i pomoć pri premještanju mail-ova s vašeg starog računa e-pošte na novi u Office 365 paketu:

 

  • Besplatna HT korisnička podrška putem ICT podrške za Office 365 pakete obuhvaća:
  • Pomoć prilikom dodjele licenci pojedinom korisniku.
  • Pomoć prilikom konfiguracija mobilnih uređaja na Office 365.
  • Pomoć prilikom migracije e-mailova na Exchange Online unutar Office 365. 

 

Preduvjeti za pomoć:

 

  • Do 5 GB e-mailova na starom sustavu.
  • Server kojemu se treba pristupiti je ispravan (da se ne javljaju greške tipa: Connection timeout, Port is locked i sl.).
  • PST migracija uključuje izvoz starog mailboxa (svi folderi, kalendar, kontakti) i uvoz istih u Office 365 račun (uključujući i postavljanje novog email accounta na računalo korisnika). Preduvjet su instalirani svi update-i Windows i Office sustava.
  • Za sve probleme koji mogu nastati zbog navedenog, HT ICT podrška će napraviti sve što je u njihovoj moći.
  • Pomoć prilikom migracije postojećih dokumenata na OneDrive ili SharePoint.
  • Pomoć prilikom promjene DNS zapisa, posebno promjene MX zapisa.

 

Pristup pohranjenim dokumentima putem internetskog preglednika, aplikacija za računala (Windows i Mac) te aplikacija za mobitele (Windows Phone, iOS…).

 

Nema više poteškoća u komunikaciji jer vam poslovna e-pošta i zajednički kalendari - kojima možete pristupiti s bilo kojeg mjesta - omogućuju da budete sinkronizirani i u tijeku s promjenama rasporeda. Dokumenti koje ste pohranili u OneDrive for Business se automatski sinkroniziraju na sve vaše uređaje što vam omogućuje da radite na istim dokumentima bez prekida.

 

Vaši podaci su uvijek dostupni i maksimalno sigurni jer se čuvaju u skladu s visokim sigurnosnim standardima.

 

 

 

Ključne prednosti HT paketa Microsoft Office 365 Business Premium u odnosu na HT paket Microsoft Office 365 Business:

 

Uključen modul E-mail [Exchange Online]: Koristite e-poštu poslovne razine putem obogaćenog i dobro poznatog okruženja programa Outlook kojemu možete pristupiti s radne površine ili iz web-preglednika pomoću web-aplikacije Outlook Web App. Dobivate poštanski sandučić veličine 50 GB po svakom korisniku i mogućnost slanja privitaka veličine do 150 MB.

 

Uključen modul Web konferencije, prisutnosti i izravnih poruka [Lync Online]: Održavajte mrežne sastanke sa zvukom i videoprikazom pomoću zajedničkog korištenja jednim klikom i videokonferencija visoke razlučivosti.

 

Povežite se s drugim korisnicima Skypea za tvrtke pomoću razmjene izravnih poruka, govornih poziva i videopoziva te im omogućite uvid u svoju dostupnost pomoću mrežnog statusa. Objavljujte podatke o prisutnosti, razmjenjujte izravne poruke i komunicirajte audiopozivima s korisnicima Skypea.

 

Uključen modul Vlastite Intranet stranice [SharePoint Online]: Omogućite jednostavan pristup dokumentima i njihovo zajedničko korištenje pomoću 10 GB osnovnog prostora za pohranu te dodatnih 500 MB prostora po korisniku.

 

Uključen modul Društvene mreže za tvrtke [Yammer]: Softver za suradnju Yammer i poslovne aplikacije zaposlenicima omogućuju povezivanje s odgovarajućim osobama, razmjenu informacija između timova te organiziranje oko projekata da bi bili učinkovitiji i brži.

 

 

 

 

 

Upit za ponudu i HT zahtjev možete poslati na: prodaja@ad-rem.hr ili nas kontaktirati na tel. 031-581-383 i 031-581-384.


Objavi na Facebook!      
T Partner Microsoft McAfee Bios - poduzetnički inkubator 3CX - Luceed Netgear TeleEye