SEMINAR: Web stranica - stvarna potreba ili tehnološki hir

Seminar je namijenjen poduzetnicima početnicima, poduzetnicima koji uvode nove tehnologije poslovanja i oglašavanja, voditeljima marketinga te svima onima koji žele proširiti postojeća znanja o web stranicama te potencijalu, izvedbi i tipovima web stranica. Polaznicima će biti prenešen know-how o potencijalu i prednostima web stranice, o tehnici i kronologiji izrade te tipovima web stranica. Naglasak će biti na racionalizaciji troškova te na povećanju uloge poduzetnika u procesu izrade web stranice.


Centar za poduzetništvo Osijek u suradnji sa Centrom za informatičko obrazovanje Osijek organizira dvodnevni seminar „Web stranica - stvarna potreba ili tehnološki hir“.
 
Seminar je namijenjen poduzetnicima početnicima, poduzetnicima koji uvode nove tehnologije poslovanja i oglašavanja, voditeljima marketinga te svima onima koji žele proširiti postojeća znanja o web stranicama te potencijalu, izvedbi i tipovima web stranica.
 
Svijet je postao globalno selo. Razmjena informacija je brza, poznanstva se sklapaju neovisno o udaljenosti, komunikacija je poprimila potpuno novi oblik. Poslovanje u digitalnom svijetu zahtjeva sjedište u digitalnom svijetu, a to je web stranica.
 
Cilj seminara je ukazati na prednosti i potrebu web stranica za poduzetnike. Broj korisnika Interneta konstantno raste, samo u RH 2,244.420 korisnika. Ti korisnici komuniciraju i razmjenjuju informacije. Korisnici komentiraju rad određenog poduzetnika ili tvrtke (primjerice auto servisa, salona namještaja i dr.), traže informacije o proizvodima i uslugama, biraju i kupuju putem i preko Interneta. Ti korisnici su potencijalni klijenti i potencijalni partneri, a na poduzetniku je da se otvori njima. Posjedovanje vizualno atraktivne web stranice nije dovoljno, web stranica mora biti funkcionalna, mora omogućavati dvosmjernu komunikaciju između poduzetnika i posjetitelja; web stranica mora raditi za poduzetnika. Prodajno mjesto, mjesto za oglašavanje, analiza tržišta te info servis samo su neke od uloga web stranice. Cilj seminara je prenijeti polaznicima znanja s kojima će moći i znati izabrati tip i namjenu svoje buduće ili postojeće web stranice, no i povećati svoju ulogu u izradi i održavanju web stranice, sve kako bi web stranica u potpunosti ispunila očekivanja i bila maksimalno prilagođena tvrtki. Smanjenje troškova izrade i održavanja web stranice kroz veći angažman poduzetnika jedna je od tema.
 
Polaznicima će biti prenešen know-how o potencijalu i prednostima web stranice, o tehnici i kronologiji izrade te tipovima web stranica. Naglasak će biti na racionalizaciji troškova te na povećanju uloge poduzetnika u procesu izrade web stranice.
 
Predavač je Saša Gvozdenović, suosnivač Centra za informatičko obrazovanje, koji će, potaknut iskustvima iz prakse, polaznike upoznati s načinom kako modernizirati tvrtku uz minimalne troškove. Višegodišnje iskustvo u projektiranju i implementaciji ICT rješenja, konstatno usavršavanje kroz stručne seminare (PUMA, Microsoft certifikacija, Centar za poduzetništvo i dr.), sukreator i predavač niza tečajeva i seminara ICT tematike (tečaj „Internet bez straha“ održavan u suradnji sa GiSKO i Grad Osijek, predstavljen na konferenciji „e-Hrvatska za e-Uključivost“ u prosincu 2008. god.u Beču te dr.). Centar za informatičko obrazovanje je mlada edukacijska ustanova, osnovana krajem 2009. god., no osnivači (inače vlasnici i osnivači uspješne ICT tvrtke AD Rem iz Osijeka) u Centar unose svoje iskustvo rada na i sa edukacijskim projektima. Centar za informatičko obrazovanje surađuje sa Centrom za poduzetništvo, te je planirana suradnja sa više institucija koje podupiru neobaveznu edukaciju, kako poslovnih tako i privatnih korisnika.

Objavi na Facebook!      
T Partner Microsoft McAfee Bios - poduzetnički inkubator 3CX - Luceed Netgear TeleEye